Batman Belediyesi, şehirdeki risk oluşturan yapıların yıkım çalışmalarına devam ediyor. Yapılan açıklamaya göre, belediye ekipleri Mart 2025 ayı içerisinde 5 riskli yapının yıkımını kontrollü bir şekilde gerçekleştirdi.
HABER BÜLTENİ
Vatandaşlardan gelen talepleri ivedilikle değerlendiren Batman Belediyesi, Kentsel Dönüşüm Müdürlüğü koordinasyonunda riskli yapı yıkımlarını sürdürüyor. Bu yıkımların, 6306 sayılı Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkındaki Kanun çerçevesinde yapıldığı belirtildi.
Batman Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Müdürlüğü ile iş birliği içinde yürütülen çalışmalar neticesinde, mart ayında Çamlıtepe, Korik, Şafak, Pınarbaşı ve Petrol mahallelerinde tespit edilen 5 riskli yapının gerekli denetimlerin ardından başarıyla yıkıldığı ifade edildi.
GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026EKONOMİ
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026We place cookies in accordance with the purposes outlined in our data policy and in compliance with regulations. For details, please review our data policy .