Batman’da 18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 110. yıldönümü dolayısıyla törenler düzenlendi.
MEHMET MİKYAS
18 Mart Çanakkale Zaferi’nin 110. yıldönümü Batman Valiliği’nde yapılan çelenk sunma töreniyle başladı. Batman Valiliği tarafından organize edilen programa protokol üyeleri, siyasi parti temsilcileri, kamu yöneticileri ve sivil toplum kuruluşları temsilcileri katıldı.
Çelenk sunma törenine Batman Valisi Ekrem Canalp, Garnizon Komutanı Hava Tuğgeneral Mehmet Ali Koç, Cumhuriyet Başsavcısı Murat Şahingöz, Batman Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İdris Demir, Vali Yardımcısı Muhammed Taha Canpolat, İl Emniyet Müdürü İbrahim Kaba, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Cafer Öz ve birçok yetkili katılım sağladı. Törende, şehitler için saygı duruşunda bulunulup İstiklal Marşı okundu.
Törenin ardından etkinlikler, İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Konferans Salonu’nda devam etti. Yunus Emre Anadolu Lisesi ve TOBB Güzel Sanatlar Lisesi öğretmen ve öğrencileri tarafından düzenlenen koro ve oratoryo gösterisi izleyicilere duygusal anlar yaşattı. Öğrenciler, Çanakkale Zaferi’nin önemini anlatan şiirler ve marşları seslendirdiler.
GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026EKONOMİ
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026We place cookies in accordance with the purposes outlined in our data policy and in compliance with regulations. For details, please review our data policy .