Anaokulu öğrencilerine İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Ekipleri tarafından diş sağlığı taraması gerçekleştirildi.
Beşiri’deki Papatya Anaokulu öğrencilerine İl Sağlık Müdürlüğü Sağlık Ekipleri tarafından diş sağlığı taraması gerçekleştirildi. Sağlıklı Hayat Merkezi Diş Birimi tarafından yapılan Ağız ve Diş Sağlığı Muayenesi sonrasında öğrencilere diş fırçası, diş macunu ve eğitici broşürler dağıtıldı. MEHMET TAHİR AKGÜL
GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026EKONOMİ
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026