Batman İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Evde Sağlık Hizmetlerinin daha verimli yürütülmesi için toplantı düzenlendi.
Evde Sağlık Hizmetleri Yürütme Komisyonu Toplantısı İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Semih CANPOLAT başkanlığında yapıldı.
Toplantıya tüm kamu hastanelerinin Başhekimleri, İl Ambulans Servisi Başhekimi, İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri, Evde Sağlık Hizmetleri sorumlu hekimleri ve çalışanları katıldı.
Toplantıda ilimizde gerçekleştirilen Evde Sağlık Hizmetleri çalışmaları hakkında genel bilgilendirme sunumu yapıldı. Hizmet sunumu sırasında karşılaşılan sorunlara yönelik çözüm önerileri görüşüldü.
Sunulan hizmet verilerinin genel değerlendirilmesi yapılarak toplantıda evde sağlık ekipleri tarafından ziyaret edilen hastalardan alınan geri bildirimler saha ekiplerinin deneyimleri ile birlikte değerlendirilerek, vatandaşların kaliteli sağlık hizmetine ulaşımının daha da kolaylaştırılmasına yönelik kararlar alındı. HABER BÜLTENİ
GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026EKONOMİ
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026GÜNDEM
08 Haziran 2026We place cookies in accordance with the purposes outlined in our data policy and in compliance with regulations. For details, please review our data policy .